קאשבק. מהם אתרי הקאשבק הכי מומלצים ואיך להרוויח הרבה יותר קאשבק.

קאשבק הוא השם שניתן לאתרי אינטרנט המחזירים לכם כסף על הקנייה. מקור השם קאשבק הוא המילה האנגלית CASHBACK שפירושה כסף בחזרה. אין הכוונה להחזר מלא של סכום הרכישה, אלא החזר מסוים על כל קנייה. כך מתאפשר לכם לצבור סכומים קטנים בכל רכישה. בפועל הסכומים הקטנים הללו עשויים מצטברים לסכומים גדולים שתוכלו למשוך אל חשבון הבנק שלכם.

ישנם אנשים המגלים ספקנות לגבי כל העניין. למען האמת זה באמת קצת מוזר – למה שמישהו יעניק קאשבק עבור רכישות?
התשובה פשוטה למדי – הכל מתבסס על תכניות שותפים בהן הערוצים המעורבים במכירה מקבלים עמלות מכירה מהחנויות עצמן.
אתרי הקאשבק פשוט מתחלקים אתכם בעמלות המכירה שלהם. כך כולם נהנים – גם אתרי הקאשבק שמצליחים לסגור יותר עסקאות, וגם אתם הזוכים להטבה משתלמת.

קאשבק, למה זה משתלם? אם נותנים לכם משהו בחינם לא תיקחו? אתרי הקאשבק מציעים לכם קונספט משתלם מכיוון שהם מחזירים לכם כסף על קניות שבכל מקרה התכוונתם לעשות. ממילא רציתם לרכוש באינטרנט נעליים, כרטיס טיסה, או איזה גאדג‘ט מאליאקספרס? אתם זכאים לקבל על זה קאשבק.

אם תרכשו את המוצר באופן רגיל, למשל באליאקספרס, תשלמו מחיר מלא ולא תקבלו כלום בתמורה. אם תרכשו את המוצר באמצעות אתר קאשבק תוכלו לקבל החזר מסוים מתוך סכום הקניה. ברור שזה משתלם.

סכומי ההחזר המצטברים הם נגזרת ישירה של היקפי הקנייה שלכם. אם אתם נוהגים לרכוש באופן קבוע באינטרנט ובכמויות גדולות, הסכומים הללו עשויים להגיע לאלפי שקלים בשנה.

איזה אתר קאשבק הכי משתלם.

קונספט הקאשבק זוכה להצלחה רבה ולכן אין זה מפתיע שישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים לכם את השירות הזה. אתם בתור צרכנים שואלים את עצמכם איזה אתר קאשבק הכי משתלם.

התחרות תמיד משחקת לטובתו של הצרכן ועליכם לערוך השוואה בין האתרים על מנת לראות מי מהם מציע לכם את התנאים היותר משתלמים. למעשה אנחנו כבר בדקנו את זה עבורכם…

אך לפני הכל ברצוננו להפנות את תשומת לבכם לכך שישנם אתרי קאשבק ישראלים ואתרי קאשבק בחו“ל. מהבחינה הזו אנו ממליצים לכם לקבל את שירות הקאשבק באתרים הישראלים. אתרים אלו מותאמים להרגלי הקנייה של הישראלים ומאפשרים לכם ליהנות משירות לקוחות מקומי. חלק מהאתרים בחו“ל מאפשרים לכם לצבור צורות קרדיט שאינן במזומן ואינן רלוונטיות עבור הצרכן הישראלי. ההמלצה השנייה היא להיצמד לאתרים גדולים ומוכרים ולא אתרים קטנים ובלתי ידועים.

אתרי קאשבק ישראלים

שלושת אתרי הקאשבקים המובילים בישראל הם: קאשדו, קאשבק וקאשבק דואר ישראל. אם תרצו תוכלו להיכנס בעצמכם לאתרים אלו ולהשוות את תנאי השימוש המוצעים בכל אחד מהאתרים.

נראה שלרוב האנשים ’קאשדו‘ הוא האתר המציע את התנאים המשתלמים ביותר, גם מבחינת גובה העמלות שהן גבוהות ביותר. באתר תוכלו לראות את שיעורי ההחזרים עבור החנויות השונות. למשל שיעורי ההחזר עבור אתר עליאקספרס עשויים להגיע ל 9%, ובחנויות אחרות אפילו יותר.
לצורך ההשוואה באתר קאשבק תוכלו לקבל עד 8%. אך מנגד ניתן לציין כי אתר ’קאשבק‘ מעניק לכם הטבה ייחודית – מענק הצטרפות בשווי 10 ש“ח.

מבחינת מספר החנויות הזמינות, ב‘קאשבק דואר ישראל‘ ישנו מספר רב של חנויות, כ –  1400 חנויות. אחרי אתר ’קאשבק‘ עם כ- 400 חנויות, והאחרון הוא אתר ’קאשדו’ עם היצע של כ – 300 חנויות.
אך מתוך התבוננות על החנויות והיצע הסחורות נראה כי האתרים קאשדו וקאשבק מתמקדים בכל החנויות הפופולריות וניתן למצוא בהם את רוב החנויות המציעות קאשבק, שסביר שתקנו בהן. 

בכל אתרי הקאשבק שסקרנו ישנו סכום מינימום אותו צריך לצבור על מנת למשוך את הכסף לחשבונכם. באתר ’קאשבק’ סכום המינימום למשיכה עומד על 100 ש“ח, ב‘קאשבק דואר ישראל‘ הסכום עומד על 15 דולר. יוצא דופן הוא אתר קאשדו; בעיקרון באתר זה סכום המשיכה המינימלי הוא 50 ש“ח, אך האתר מאפשר לכם משיכה לכרטיס מתנה כבר מהשקל הראשון.

גובה ההחזר (משוער)מתנת הצטרפותמינימום למשיכה
קאשדוגבוה מאודאיןמהשקל הראשון – לתו קנייה.
מ-50 ש"ח – לחשבון הבנק.
קאשבקגבוה10 ש"ח100 ש"ח
דואר ישראלגבוה5$25$
*הנתונים משוערים מניסיון, וע"פ המופיע באתרים.
קאשדו

אתרי קאשבק בינלאומיים

כפי שציינו ישנו יתרון ברור לאתר קאשבק מקומי. אך אם בכל זאת תרצו לנסות אתר קאשבק בחו“ל, אתר קאשבק בינלאומי מומלץ הוא אתר RAKUTEN הנחשב לאחד האתרים הוותיקים בתחום. באתר זה יש למעלה מ 2000 חנויות. האתר מאפשר לכם למשוך כסף החל מסכום של 5 דולר, אך שימו לב כי ניתן למשוך רק פעם בשלושה חודשים. אתר נוסף שתוכלו לנסות הוא Mr. Rebates.

כרטיסי קאשבק

משתמשים רבים נהנים מהאפשרות של צבירת כסף בכל רכישה, אך מתלוננים על אי הנוחות הכרוכה בתהליך של צבירת הכסף באתר הקאשבק ואחר כך משיכתו אל חשבון הבנק. החברות המעניקות את שירותי קאשבק זיהו את הבעיה ומצאו דרך להפוך את התהליך לפשוט יותר באמצעות כרטיסי קאשבק.

כרטיסי קאשבק מתייחסים להסדר עם חברות האשראי המאפשר לקבל את הכסף ישירות לחשבון כרטיס האשראי. כך אתם יכולים ליהנות מהליך הרבה יותר נוח.

TopCash– אתר זה עובד בשיתוף כרטיסי האשראי של חברת ישראכרט ואמריקן אקספרס. אתר זה מנוהל על ידי חברת קאשדו. את היסטוריות הרכישות וסכומי הזיכוי תוכלו לראות גם באתר וגם בפירוט החודשי של כרטיס האשראי.

Max Payback – אתר המציע שירות דומה. ההבדל היחיד הוא שאתר זה עובד עם כרטיס האשראי מקס של לאומי קרד. אתר זה מופעל על ידי חברת קאשבק.

שימו לב כי גם חברות האשראי מציעות כיום החזרי קאשבק. היתרון של כרטיסי האשראי הוא שהתהליך מתבצע באופן אוטומטי ואינו דורש כניסה לאתרי אינטרנט. החיסרון של הסדרים אלו הוא שבדרך כלל הכסף מופקד אל תוך כרטיסי מועדון המגבילים אתכם באפשרויות השימוש. כלומר אתם יכולים לרכוש רק בקבוצה מצומצמת של חנויות הנמצאות איתן בהסדר.

איך תרוויחו הרבה יותר באמצעות קאשבק

מניסיון: מה שיקבע כמה כסף תרוויחו, זה האם תתקינו את התוסף של קאשדו (או של כל אתר אחר) על כל המכשירים שלכם! הוא יזכיר לכם לאסוף קאשבק לפני כל קניה בלחיצת כפתור.

ומדוע?
נקודת המפתח להרוויח סכומים משמועתיים בקאשבק היא התמדה לאורך זמן.
בשבוע הקרוב לא תרוויחו הרבה, אך פעם בשנה אתם תמשכו סכום משמעותי מהחשבון שלכם.
המציאות מוכיחה, שהדבר היחיד שבאמת ישמור עליכם שתיקחו קאשבק כל פעם גם בעוד חצי שנה – גם אם שכחתם, וגם על סכומים קטנים, זה התוסף.

בנוסף, הקאשבק מקל על התהליך, פשוט לוחצים על התוסף והוא מקפיץ אתכם ישר לקבלת הקאשבק!
לחצו כאן לתוסף של קאשדו.

נראה שרכישה באמצעות אתרי קאשבק היא ההחלטה הנבונה ביותר. השאלה היא לא האם כדאי או לא כדאי להצטרף לאחד מאתרי הקאשבק, השאלה היא לאיזה אתר כדאי.

שאלות נפוצות

>> כדאי לראות גם:
מדריך לקנייה נבונה וזולה באליאקספרס
קופונים לאליאקספרס

כתיבת תגובה