איך קונים באלי אקספרס

החלטתם שאתם רוצים לקנות באלי אקספרס ולנצל את המחירים הזולים במיוחד, אבל אתם לא יודעים איך בדיוק עושים את זה? יש לכם כאן כתבה מפורטת בליווי תמונות, שתעזור לכם לקנות בקלות בפעם הראשונה שאתם קונים באלי אקספרס.

הוספנו גם טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בקנייה שלכם, וטיפים שיעזרו לכם לקנות מוצרים איכותיים. תמיד תוכלו לקרוא גם את המדריך המפורט לקנייה נבונה באלי אקספרס כאן.

אז יאללה, בואו נתחיל.


אלי אקספרס בעברית

עברית: אולי לא ידעתם, אבל לאלי אקספרס יש אתר זהה בתרגום לעברית, כדאי לנסות אותו.
לעזרה ומידע נוסף אודות אלי אקספרס בעברית לחצו כאן
יתכן שתשימו לב שהעברית קצת משובשת. הסיבה לזה היא שהתרגום ממוחשב, אבל בשביל ההתחלה זה בסדר.



צרו חשבון

שימו לב: מומלץ ליצור חשבון דרך קישור מיוחד המעניק לכם קופונים בשווי 19$. לחצו כאן לקבלת הקישור.

פתיחת חשבון באלי אקספרס מתבצעת בקלות. כך עושים את זה:

יצירת משתמש אלי אקספרס
  • פתחו את האתר אלי אקספרס
  • לחצו על "חשבון" ואז לחצו על "הצטרפו"
  • הזינו כתובת מייל ובחרו סיסמא.
  • צרו את החשבון

איך למצוא ולקנות מוצר

אז יש לכם כבר חשבון באלי אקספרס, עכשיו איך קונים את המוצר שאני רוצה?

בשורת החיפוש כיתבו את שם המוצר בעברית או באנגלית. לדוגמא: "רמקול בלוטות' "

הגדרות חיפוש. בדף התוצאות תוכלו לשנות את הגדרות החיפוש. הכי חשוב: תוכלו לבחור מחיר מינימום ומקסימום שאתם רוצים לשלם.
(שימו לב האם המחירים הם בשקלים או בדולרים [זה תלוי בהגדרות שלכם], ובחרו את המחיר בהתאם למטבע.)

איך לקנות באלי אקספרס


תבחרו מוצר שנראה לכם מתאים לכם, ובמחיר שנוח לכם, ולחצו עליו.
אחרי שלחצתם על המוצר נפתח לכם הדף של המוצר באלי אקספרס. אתם יכולים לקרוא סקירה כללית על המוצר, חוות דעת של לקוחות ומפרט טכני. בהמשך נראה על מה להסתכל כדי לוודא שהמוצר שאתם קונים הוא אכן איכותי.



לפני שאתם קונים שימו לב לדברים הבאים:

אז המוצר נראה לכם מתאים, אך לפני שאתם קונים אתם אתם צריכים לבדוק שמדובר איכותי ושהמשלוח בחינם. זה פשוט וקל:

מוצר איכותי: לכל מוצר באלי אקספרס יש ניקוד בכוכבים, הניקוד נקבע ע"פ חוות דעת של לקוחות שקנו את המוצר באלי אקספרס. כך אתם תוכלו לדעת האם המוצר איכותי – אל תיקנו מוצר שיש לו פחות מ 4.6 כוכבים, אם כי מומלץ לנסות לקנות מוצר עם 4.9 כוכבים.
המוצרים המומלצים באתר "קונים טוב" הם לרוב מוצרים שיש להם בסביבות 4.9 כוכבים.
שימו לב שלמוצר יש לפחות 10 חוות דעת, כדי שתוכלו לסמוך על הדירוג הממוצע.

מוכר אמין: אלי אקספרס זה כמו קניון, יש בו המון מוכרים שונים. כדי שתוכלו לדעת האם המוכר שאתם קונים ממנו אמין, לכל מוכר יש דירוג. שימו לב שאתם קונים ממוכר עם דירוג טוב. המשוב החיובי של המוכר נמצא בעמוד למעלה על יד הלוגו של אלי אקספרס, והוא צריך להיות לפחות 95%. כך זה נראה-

מחיר משלוח: שימו לב שהמשלוח הוא לישראל (Israel), והאם הוא בחינם. –

מהירות משלוח: במאה ה-21 יש חברות דואר רבות, חלקם מהירות יותר וחלקם פחות.
כשאתם קונים באלי אקספרס, אתם יכולים לבחור דרך איזה חברת דואר המוכר ישלח את החבילה שלכם.
בדף המוצר לחצו על , ותיפתח לכם חלונית עם אפשרויות המשלוח.
על יד כל אפשרות מופיע לכם זמן אספקה של המוצר, והמחיר שתצטרכו לשלם בעבור המשלוח.
בדרך כלל האפשרות המועדפת היא "Aliexpress Standard"

חסכו כסף: החלטתם שאתם רוצים את המוצר? מצוין! בא נקנה אותו. אבל קודם כדאי להפעיל קאשבק כדי לקבל החזר כספי של כמה אחוזים ממחיר המוצר. לחצו כאן ללמוד איך לעשות את זה. פשוט וקל.

סיימתם! עכשיו לחצו על קנה עכשיו. מלאו פרטים, והמוצר בדרך אליכם.

אחרי הקנייה אתם יכולים לעקוב אחרי המשלוח, ולראות האם הוא כבר עזב את סין, ואיפה הוא אוחז. אתם יכולים לקרוא על זה בכתבה שלנו מעקב משלוחים מסין.



מה עושים כשהמוצר לא הגיע, או הגיע פגום?

קניתם מוצר באלי אקספרס והוא לא הגיע אליכם? קניתם מוצר והוא הגיע פגום? אל דאגה, לאלי אקספרס חשוב מאד שהלקוחות יהיו מרוצים, והם יעזרו לכם לקבל את הכסף חזרה, או לקבל מוצר חדש:

לפני שאתם מתלוננים לאלי אקספרס, מומלץ לפנות קודם למוכר:
פתחו את רשימת ההזמנות שלכם באלי אקספרס  בקישור הזה.
מצאו ברשימת ההזמנות את ההזמנה שלא הגיעה.
לחצו על Contact seller (- צור קשר עם המוכר) – יצירת קשר עם המוכר
כתבו לו באנגלית שהמוצר לא הגיע/פגום.
תוכלו לראות את התשובה שלו במרכז ההודעות.

אם המוכר לא זיכה אתכם, פנו לשירות הלקוחות של אלי אקספרס:
פתחו את רשימת ההזמנות שלכם באלי אקספרס,  בקישור הזה.
מצאו ברשימה את ההזמנה הבעייתית.
לחצו על Open Dispute (- פתח סכסוך).סכסוך באלי אקספרס
בעמוד שיפתח לחצו שוב Open Dispute.
כתבו את פרטי התלונה שלכם, ואם אתם צודקים תקבלו את הכסף חזרה תוך מספר ימים.

שימו לב: האפשרות של פתיחת סכסוך היא עד 75 יום מעת הרכישה, לאחר מכן האפשרות של "פתיחת סכסוך" לא תופיע. הסיבה לכך היא שאלי אקספרס נותנים הגנה עד 60 יום מעת הרכישה, אך הם מאפשרים לפתוח סכסוך עד 15 יום אחרי תום תקופת ההגנה (ישנה אפשרות להאריך את תקופת ההגנה בהסכמת המוכר).